23 Mayıs 2013 Perşembe

Portakallı çikolata glazürlü kek

İşte tam da bu ağacın portakallarından yaptığım bir kek bu.

Bu ara bir sürü portakallı tarif gelecek demiştim bir önceki yazımda...
Buyurun bakalım bir tanesi işte aşağıda...

Malzemeler :
2 yumurta
Yarım  su bardağı şeker
Yarım su bardağı portakal suyu
1 çay bardağı sıvı yağ
1.5 su bardağı un
Yarım paket kabartma tozu
Portakal kabuğu rendesi
Üzeri için :
Portakal dilimleri ve 1 paket  Dr. Oetker çikolata glazür
Yapılışı:
Yumurtayı şeker ile yaklaşık 10 dakika çırpıyorum. Sonra içine portakal suyu ve yağı ekleyip kısa bir süre daha döndürüyorum ve kuru malzemelerin tamamını ekleyerek yağlanmış kek kalıbında,180 derece fırında pişirmeye alıyorum.
Pişen kekin üzerine glazürü döküyorum ve portakal dilimleri ile süslüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets