9 Nisan 2013 Salı

Midye Börek


Her türlü içle hazırlayabileceğiniz şekli çok güzel olan bir börek bu. Çok zor ve zahmetli gibi gözükse de çok da kolay... 
Yufkayı dörde bölüyorsunuz. Her çeyreğin yuvarlak kısmının ortasından uca doğru bir büzme hareketi yapılıyor. Bu hareketten sonra iki ucu altta üst üste getirip hazırlanan harcı içine koyuyor ve sigara böreği sarar gibi sarıyorsunuz. sona geldiğinizde tepsiye ters çevirip koyuyorsunuz. Böylelikle midye şekli  üste geliyor. 

Ben tavuklu bir harç hazırladım.
İçine de süt, yumurta ve zeytinyağından oluşan bir karışım sürdüm.
Geçenlerde bir yemek programında seyrettiğim bu modeli önce yayınladım. Buna benzeyen başka börek sarma şekillerini da daha sonraki günlere saklıyorum...
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets