11 Mart 2013 Pazartesi

Crepe cote

Yıllardır yaparım  bu tatlıyı. Hem çok kısa sürede olur, hem de tadı  ile konukları kavrar.
Bu sefer konuklara değil kendimize yaptım. Alel acele de yapınca aslında istediğim gibi de olmadı. İçini de fazla doldurmuşum anlaşılan bayağı tombalak çıktı resmi.
Malzemeler de yapılışı da çok kolay,
3 kişi için
1  su bardağı un
1 su bardağı süt
1 yumurta
1 tutam tuz ile yapılan klasik krep hamuru
muz
Her porsiyon için 1 çorba kaşığı bal
her porsiyon için bir avuç ceviz
1 paket krem şanti
1 bardak soğuk  süt

Krep hamurundan 3 adet büyük krep  pişiriyorum.( Artan krep hamurunu buzdolabında saklayabilirsiniz.)
krem şanti ve soğuk sütü önce düşük sonra yüksek devirde çırpıyorum. Bu arada ufak bir tüyo vereyim. Krem şanti paketlerini daima buzlukta saklarsanız soğuk süt ile karıştıracağınız zaman daha iyi bir performansa ulaşırsınız.
Hazırladığım kreplere önce bal sürüyorum. Sonra ufalanmış cevizleri üzerine koyuyorum. Muzu dilimleyerek orta kısma koyuyorum ve en son krem şantiden koyup  gevşekçe rulo yapıyorum. Üzerine de çikolata eritip  servis ediyorum. Bize afiyet oldu, size de olsun...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets