11 Mart 2013 Pazartesi

Nevresim takımı diktim.

Standart  olmayan bir yatak için çarşaf takımı bulmakta zorlanıyordum. Türkiye standartlarında 160 lık yataklar genelde kullanılıyor ve genel olarak da bu yatak tipine uygun ürünler var. Battal adı altında olanlar bile uygun gelmiyor. Bu sebeple ben de dikmeye karar verdim. Yapar mıyım yapamaz mıyım derken toplamda 1 saatin içinde bitiverdi bile... 
Tabii bütün aşamalarında Duman Efendi büyük şaşkınlık ve merak ile yanımdaydı. Her zaman temiz çarşafların üzerinde uyumaya bayılır. Bugün de önce Duman'ın keyif pozlarını ve sonra diktiğim nevresim takımını  sizlerle paylaşmak istedim.  Hiç dikiş bilmeden birkaç deneme ile fena sayılmayacak bir performans bana göre... 


Vee Duman temiz çarşaflarda keyifte... 

 Temizlik, temizlik ....

 Ve nevresim takımım.. Herhalde en sevdiğim nevresim bu olacak, bir sonrakini dikene kadar....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets