2 Ocak 2013 Çarşamba

Havuç topları



Malzemeler:
3 havuç
1 paket petibör bisküvi
1/2 su bardağı şeker
1 tatlı kaşığı tereyağ
1/2 su bardağı su
1 su bardağı ceviz
Bulamak için hindistan cevizi

Yapılışı.
Havuçları temizledikten sonra robotta iyice çekiyorum. bir tencereye alıyor ve içine yarım bardak suyu , şekeri  ve yağı ekliyorum ve pişirmeye başlıyorum. Ortalama 15 dakika pişiriyorum. İyice suyunu çekmesi ve sertliğinin gitmesi gerekiyor. Soğumaya alıyorum.
Bu arada bir paket bisküviyi de robotta çekiyor ve un haline getiriyorum. Havuç soğuduğunda içine koyuyor ceviz ve tarçını  ekliyorum. Ceviz büyüklüğünde parçalar alıp elimde yuvarlıyor ve hindistan cevizine buluyorum.
Buzdolabında bir süre dinlendirip servis yapıyorum. Tadı gerçekten çok güzel. Evde her zaman atıştırmalık olarak bulunması mutluluk verici ve kurtarıcı. Üstelik çocuklar tarafından da çok seviliyor.
Afiyetler olsun ....

1 yorum:

  1. Sevgili ile yapılan herşeyin tadının farklı olduğunun en güzel ispat şekli

    YanıtlaSil

BlogOkulu Gadgets