17 Haziran 2013 Pazartesi

Şemsiyeli yol...

Koskoca bir sokak. Antalya Merkez'de meşhur dönerciler çarşısı arkasındaki sokak.  800 adet  rengarenk şemsiye ile gölgelendirildi.  Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin yaptığı en enteresan ve güzel bir fikir bu. Büyükşehir Belediye Başkanımız Sn. Mustafa Akaydın hocamız ve ekibinin  bu ve benzeri makyajlarını Antalya'nın farklı yerlerinde zaman zaman görüyoruz ve  ben kendi adıma söyleyeyim çok da mutlu olup gururlanıyorum. Buradan her geçen kişinin yüzünde kocaman bir gülümse gördüm. 
Şemsiye sembolu bana iki şeyi hatırlatıyor. Bir katibi bir de Frank Sinatra'yı.  
Üsküdar'lı da olunca küçüklüğümüzden beri her şemsiyeyi elimize alıp döndürmeye başladığımda klasik katibim şarkısını da istemsiz olarak söylerdim. Şarkıda geçen katibin evi  büyüdüğüm evin 100 metre ilerisindeydi  ve katip efendi de dedemin arkadaşıydı. 
Frank Sinatra'nın müthiş "Singing In The Rain" şarkısındaki şemsiye ile dansı da  unutulmaz.
Bu güzelliği sizlerle de paylaşmak istedim. 






Güzel yaratıcı fikirlerini bu görsellikle bize sundukları için de tekrar ilgililere teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets