30 Haziran 2013 Pazar

Közde patlıcan yelpazesi


Malzemeler:
Kişi başı bir adet orta büyüklükte bostan patlıcanı
Kişi başı 150 gr kıyma
Kişi başı 1 domates
Kişi başı 1 biber
Kişi başı 1 küçük soğan
tuz, karabiber,
Kişi başı bir yemek kaşığı zeytinyağı

Yapılışı.
Patlıcanları közlüyorum. Soğuyunca kabuklarını soyup tabağa alıyorum ve baş kısmından ayırmadan dilimliyorum.
Tencereye zeytinyağında soğanı yemeklik doğrayıp kıymayla birlikte soteliyorum. Sonra biberleri ve domatesi küp doğrayarak pişirmek üzere tencereye ekliyorum. Salçayı ve baharatları da koyarak kıyma sosunu pişiriyorum. Domates suyunu çekince, dilimlenmiş olan patlıcanların aralarına koyuyor ve hemen servis yapıyorum.  Özellikle diyet yaparken acayip keyifli bir yemek oluyor . Tavsiye eder afiyet olsun derim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets