4 Mayıs 2013 Cumartesi

Kucak tepsisi

Laptop kullanırken mutlaka bir kucak tepsisi veya yastık öneriyor uzmanlar. Ben de kesinlikle böyle yapmaya çalışıyorum. Kucak tepsisinden evde olmasına karşın bazen aynı anda laptop kullanımı gerektiğinden ikincisi lazım olabiliyor. Ben de bu işe soyundum. Önce içine koyulacak boncuk strafor ve boncuk elyafı hazırladım.
 ( Hazırladım derken, evdeki  bahçe pufunun içinden biraz aldım ve bir eski yastığın içindeki elyafı azalttım..)
Sonra ablamların atölyeden bir 40 a 55 ebadında kontrplak kestirdim.Bir yastık kılıfı ve zımba makinesi ile işe başladım. 

Kontrplağın arkasına zımba makinesi ile yastık kılıfını 3 tarafından zımbaladım ve içine strafor ve elyaf koydum . sonra açıkta kalan tatarfı da kontrplağa zımbaladım. Kontplak üzerinde zımbaların üçleri görünür hale geldiği için etrafına kendinden yapışkanlı elişi derslerinde kullanılan ve kırtasiyelerde satılan sünger dokulu kağıttan kesip çerçeve yaptım.
Şimdi herkesin kendine ait bir kucak tepsisi oldu...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets