4 Nisan 2013 Perşembe

Süsledim.

Dostlara  akşam yemeğini için hazırladığım süslemeler...  Mutluluklar paylaşıldıkça çoğalır ve  paylaştıkça mutlu olunur... 

Yoğurtlu havuç salatasına bahar geldi. 


Pancar artık soframızın eksilmez bir parçası... 

Aslen patates salatasıdır. Pasta  kalıbına koydum, tam bu şekilde süsleyecekken birçok blogda paylaşılan bu kaplama tekniğini yapmak istedim.  Çok yakışıklı oldu. Bulanın aklına sağlık...  
 Semizotu salatasına bir form veremedim. Aceleye geldi...
 Ve çiçek bahçemde mantarlarım var...
 Rus salatası balık tabakta büyük bir balık oldu...
 Can için çiftikte civcivler de yaptım...


 Vee palyaçooo köfteler...

Yemek stilisti Sırma Bradley'in bir programında bu mantar kafaları görmüştüm. Ben köftelere uyguladım.   Acayip bir şey... Çocuk olası geliyor insanın. Can keyifle yedi... Şöyle bir yemeği yemek istemeyecek bir çocuk da yoktur herhalde..
Herşey keyifle ilgili  yani..
Sağlıklı sevgi dolu, mutlu sofralarda dostlarla afiyetler olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets