11 Nisan 2013 Perşembe

Acı peynirli mini tartlar



Malzemeler
Tart hamuru için
2 su bardağı un
1 çay kaşığı tuz
125 gr margarin
1 adet yumurta
2 çorba kaşığı su

İçi için:
Beyaz peynir
bir tatlı kaşığı acı biber salçası
Ay çekirdeği içi
Kırmızı biber

Yapılışı:
Tart malzemesinin hepsini karıştırıyor ve  yumuşak bir hamur oluncaya kadar yoğuruyorum. Buzdolabında yaklaşık yarım saat dinlendiriyorum. Sonra  tek lokmalık tart kalıplarının içine yağlı tart kalıbı koyup hamurdan  küçük parçaları içine yapıştırıyorum. Kabarmaması için çatalla delikler açıp kabarmamasını sağlamaya çalışıyorum. Zaten çok kısa sürede pişiyorlar. Çıkardıktan sonra beyaz peyniri biber salçası ile ezerek hazırlamış olduğum iç harcı ay çekirdeği parçalarını da ekleyerek üzerine toplar halinde koyuyorum.
Çay saatlerinizde atıştırmalık olarak ikram edeceğiniz nefis ve kolay bir tarif olduğunu düşünüyorum. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets