4 Mart 2013 Pazartesi

Hasanpaşa Köftesi

Malzemeler:
500 gr. kıyma,
1 soğan
2 diş sarımsak
kıyılmış maydanoz
2 dilim ekmek içi
1 tatlı kaşığı tuz ve karabiber
1  çay kaşığı  kimyon
1 su bardağı bezelye ve havuç haşlama
2 patates
Kaşar peyniri rendesi
1 kaşık tereyağ
Sosu için;
1 kaşık acı biber salçası, 1 kaşık tatlı biber salçası, 1 kaşık domates salçası ile tuz  koyarak koyu kıvamlı bir sos pişiriyorum.


Yapılışı:
Köfteyi yoğuruyorum. Çanak modeli verilerek fırında  bir süre pişiriyorum. Patatesi haşlayıp püre haline getiriyorum. Çanakların içine önce bezelye ve havuç karışımını sonra da püreyi koyup üzerine kaşar peyniri rendeliyor ve tekrar üzeri kızarana kadar pişiriyorum.
Servis ederken üzerine bir kaşık sos döküyorum. Afiyetler olsun .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets