26 Şubat 2013 Salı

Yumurta kızartması


İsmini okuduğunuzda çok anlam veremeyeceksiniz biliyorum.Yabancı bir yemek kanalında gördüğümde "hadi canım" demiştim. Sonra denemek de kısmet olmamıştı. Birkaç gün önce denedim ve sonuç gerçekten çok başarılı. Kahvaltılıklar bölümüne aldım ama her daim yapabilirsiniz. Konuklarınızı şaşırtmak isterseniz tabii..
Sevgiyle kalın.
Malzemeler:
Kişi adedi kadar yumurta
Kızartmak için zeytinyağı
Bulamak için galeta unu
Bulamak için çırpılmış yumurta


Yapılışı :

Yumurtaları kaynayan suyun içine kırıyor ve pişmeye bırakıyorum. Pişen yumurtaları soğuk su dolu bir kabın içine alıp pişme işlemini sonlandırıyorum. Kenarlardan sallanan beyaz kısımları bıçakla kesip yumurtayı önce  çırpılmış yumurtaya sonra galeta ununa bulayıp kızartıyorum.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets