10 Şubat 2013 Pazar

Somon ızgara


Somon ile tanıştığımızdan beri ilişkimiz çok düzeyli devam ediyor.  Oda bizi üzmüyor, biz de onu seviyoruz. Omega açısından çok zengin bir balık.  Tat olarak herkese hitap da etmiyor açıkçası. Ancakaz kılçık durumu ve bizim pişirme taktiğimiz ile beğeniliyor. Çok önce çektiğim bir resmi yayınlamadığımı fark edince hemen işe koyuldum. Vitaminler ve özellikle omega ile ilgili detaylı bilgiler ve sağlıklı  yaşam rehberi için de yeğenim Gökhan'ın  dengeli yaşam rehberi blogunu ziyaret etmenizi şiddetle tavsiye ediyorum ve hemen tarife geçiyorum.
Önce somonları biraz zeytinyağı, biraz biber salçası, biraz kekik, tuz, karabiber ile harmanlıyorum. Biraz bu şekilde bekletiyorum. Sonra teflonda her iki yüzünü biraz kızartarak mühürlüyorum. Sonra da fırına veriyorum. Kısa sürede pişiyor zaten. Siz de denemek isterseniz afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets