8 Şubat 2013 Cuma

Çanta dikimi

Keçeden  denemelerime bir el çantası  ile devam ediyorum. Kesip biçtim ve işledim. Önce boyutu belirledim.
Bunun için okuduğum kitabı kullandım. Kitap boyutunda ön, arka ve kapak olacak 3 boyutu keçe üzerine işaretledim ve kestim.


Kenarı için de parça kesip köşelerini yuvarladım.

Kenar parçalarını elimde birleştirdim.
Kapak üç kısmına dantel parçası diktim.
Kapağa  boncuk işlemesi yapamk istedim ve çapraz bir dantel parçasını daha dikerek ara kısma boncuk işledim. Kenarına rahat taşımak  birşeyler arıyordum. Biraz önce eski bir ajandamın ucundan sallanan tutma parçasını görünce hemen harekete geçtim ve eski ajandamdaki bu parçayı çıkarıp yeni çantama ekledim.
Kapak altına bir çıtçıt ile rahat açılıp kapanmasını  sağladım. Ve çantam tamamlandı. Başka modeller de gelecek, bugün keçe takviyesi yapmam lazım...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets