14 Ocak 2013 Pazartesi

Yemişli brüksel lahanası salatası


Brüksel lahanası benim çok tercih etmediğim bir lezzet.
Geçmiş günlerden birinde bir televizyon programında gördüğüm tarifi kendime göre düzenleyerek yaptım ve çok beğenildi.
Hiç olmazsa kış günlerindeki vitamin katkısı dolayısıyla sıkça tüketilmeli bence ...

Malzemeler:
Yarım kg brüksel lahanası
1 demet taze soğan
Nar ekşisi
1 Limon suyu
Zeytinyağı
2 çorba kaşığı çekirdek içi
2 avuç dövülmüş fındık

Yapılışı:
Lahanaları  sadece 3 dakika kaynar suda bekletiyorum. Çıkartıp soğuk suya alıyorum. Suyunu süzüp ince ince kıyıyorum. Taze soğanları içine doğruyorum. Tuzunu koyup limon ve nar ekşisi ekliyorum. Zeytin yağını da ekleyip  hafifçe ovalayarak karıştırıyorum. Yemişleri tavada ısıtıyorum ve sonra üzerine döküyorum.
Afiyet olsun..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets