19 Ocak 2013 Cumartesi

Tavuklu nohutlu pilav

Malzemeler:
2 tavuk göğsu
2 bardak pirinç
1 bardak haşlanmış nohut
Tuz,
Karabiber
2 Kaşık tereyağ
Pilavda kullanılacak suyun 1 bardak tavuk suyu olursa daha lezzetli olacaktır.

Yapılışı:
Tavuğu kuşbaşı doğrayıp biraz tuz, karabiber  ve bir az yağ ile kavuruyorum. Kavrulmuş tavukları pilav tenceresine alıp tencere tabanına yayıyorum. tavukların üzerine nohutu döküp bunu da bir kat yayıyorum. en son pirinçleri döküp üzerine geçecek kadar tavuk suyu ve su karışımını koyuyorum. tuzunu da ekliyor ve tereyağını da parçalayarak koyuyorum. kısık ateşte pişip dibi de biraz tutana kadar pişiriyorum. Tencereden servis tabağına  ters çevirerek alıyorum. Pasta edasında güzel bir pilavım oluyor.
Sağlıkla ve afiyetle yiyin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets