30 Ocak 2013 Çarşamba

Pastaban'a Yasemin değmiş !




Sevgili Yasemin, Kurban bayramından önceki  bir görüşmemizde vermişti bu tarifi. Kurban bayramında da annemlere gelen ziyaretçilere yaptım ve özellikle eşim çok beğendi. 
Yapılışı çok kolay. Çay demlenene kadar oluyor. Etrafı da nefis bir koku sarıyor. 
Denemenizi şiddetle tavsiye ederim. 

Malzemeler: 
1 paket  hazır pastaban ( eğer 5-6 kişiye yapacaksanız bir kat yeterli)
1/2 çay bardağı sıvı yağ,
1 yumurta, 
1 çay bardağı hindistan cevizi 
1 çay bardağı ceviz 
1/2 çay bardağı toz şeker
1 paket vanilya 

Yapılışı:
Yumurtayı çırpıyorum. Sonra diğer tüm malzemeyi karıştırıyorum. Karışımı pastabanın üzerine tamamını kaplayacak şekilde yayıyorum. 
180 derece fırında 10 dakika pişiriyorum. 
Kokulara dayanamayacaksınız.
Afiyet olsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets