13 Ocak 2013 Pazar

Otlu krepler


Kahvaltı ayrı bir zevkle hazırlanıyor. Herkes uyurken yapılan hazırlıkların, hele de sessiz olma çabalarının tadına doyulmaz benim için...
Ailenin ev içinde yükselen güzel kokulara karşı koyamayıp yavaş yavaş masanın olduğu yere doğru toplanması ise Pazar kahvaltılarının en güzel yanı ...

Kahvaltı için yapılan güzel yiyeceklerden biri de otlu krep,
( 6 adet krep için )
Malzemeler :
2 yumurta
1 su bardağı un
1 su bardağı süt
Bir tutam tuz
dereotu ve maydanoz istenilen kadar

Yapılışı :
Yumurtayı tuzla çırpıyorum. Üzerine un ve sütü koyup çırpıyorum. İçine ince kıyılmış yeşillikleri koyuyorum. Krep tavasını ısıtıyor ve karışımdan bir kepçe döküyorum. Krep tavasını sağa sola sallayarak krep hamurunun tavaya eşit olarak yayılmasını sağlıyorum. Arkalı önlü pişiriyorum. Pişenlerin içine krem veya Labne peynir sürüp rulo yapıyorum. Ruloları ortadan ikiye bölüp servis tabağına diziyorum.
Size de afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets