23 Ocak 2013 Çarşamba

Limondan dolap kokusu

Limon. Mucize yiyecek.

Limonun birçok faydasını duymuştum ancak en son birkaç gün önce tvde bir programda Şems Aslan limonun oda içindeki kötü kokuları aldığından bahsetti ve  karanfille birlikte bir çalışma yaptı. Gerçekten işe yarıyordur herhalde ki milyonlarla paylaşıyorlar. Ben de hemen denedim.
Sizlerle de belki programı izlememişsinizdir diye paylaşıyorum. Gerçekten hiçbir sakıncası olmayıp aksine çok da yararı olacağını bilmek güzel. Ben denemeye başladım. Önce yatak odasına koydum. Şimdi sıra diğer odalarda...
Limonun üzerine karanfilleri  biraz dekoratif olması için belli aralıklarla saplıyorsunuz, sonra da tarçına bulayıp birkaç gün karanlık bir yerde bekletiyorsunuz. Sonra inanılmaz bir koku çıkıyor ortaya.... İstediğiniz yerde kullanabilirsiniz. Ama özellikle dolap içinde  daha güzel olacak....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets