13 Ocak 2013 Pazar

Kış Çorbası


Yoğurt çorbasının bir çeşitlemesi aslında bu çorba . Ancak çok besleyici ve kış için de ideal.
Malzemeler:
1  çay bardağı buğday haşlanmış
1 çay bardağı haşlanmış nohut
2 su bardağı yoğurt
4 çorba kaşığı un
1 adet büyük boy haşlanmış havuç
1 bardak tavuk suyu
1 yumurta sarısı
Tuz
2 çorba kaşığı tereyağ
Nane, kırmızıbiber

Yapılışı:
Yoğurdu, unu ve yumurta sarısını ocağa koymadan karıştırıyorum. İçine tavuk suyu ve suyu da koyuyorum. Sonra ocağa alıyorum ve devamlı karıştırarak pişirmeye başlıyorum. Biraz kıvamlanmaya başladığında haşlanmış buğday, haşlanmış nohut ve haşlanmış ve ezilmiş havucu ekliyorum. Karıştırmaya devam ediyorum. İyice kıvamlandığında ocaktan alıyorum. Ayrı bir küçük tencerede tereyağını eritip içine nane ve kırmızı biberi koyup biraz fokurdadığında çorbanın üzerine boca ediyorum.
Sevgiyle, afiyetle tüketmeniz dileğiyle. Kışınız güzel geçsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets