27 Aralık 2012 Perşembe

Çikolatalı Kurabiye



Malzemeler:
2 adet 80 grlık bitter çikolata,
1,5 çay bardağı toz şeker,
2 çorba kaşığı ( Dolu dolu ) tereyağ,
1 yumurta,
1.5 su bardağı elenmiş un,
1/2 paket kabartma tozu,
1 paket vanilya,
Damla çikolata

Yapılışı:
Çikolata benmari usulu tereyağ ile birlikte erityorum.. Devamlı karıştırıyorum.Ayrı bir yerde  önce yumurtayı çırpıyor, sonra da şekeri ekleyerek bir süre daha çırpıyorum. Eriyen çikolatayı şeker ve yumurta karışımının  içine koyuyor ve karıştırmaya devam ediyorum. Unu eleyip kabartma tozu ve vanilyayı da ekleyerek tüm malzemeyi birlikte karıştırıyorum.
Damla  çikolatayı da ekliyor  ve ceviz büyüklüğünde parçalar alarak yağlı kağıt dizilmiş tepsiye aralıklı olarak yerleştiriyorum. Yaklaşık 10 dakika 180 derece ısıdaki fırında pişiriyorum.
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets