4 Mart 2015 Çarşamba

Dikişsiz boyunluk


Bu kış örgü işleri beni oldukça mutlu etti. Özellikle de boyunluk ve bere örmek, benim gibi tez canlı birisi için çok keyifli oldu.
İnternette  çok boyunluk ve bere modeli var  Ben zaten örgüde uzman biri değilim, kendi çapımda birkaç çeşit örgü yapıyorum. Hem yapılabilir hem de modaya uygun birşey olsun diye araştırırken bu modele rast geldim.
Derya Baykal programından gördüğüm, yapımı kolay ancak sonucu çok karmaşıkmış ve yapımı zormuş gibi  bir efekt veren bu boyunluk benim bu seneki hit modelim oldu diyebilirim.
Misinalı (1 metre olan) şiş ile örülüyor. 2 adet  orta kalınlıkta yün ile ile tamamlanıyor.
Buradan yapılışını ayrıntılı izleyebilirsiniz. Dikişsiz olması, boyunluk ve başı korumak amaçlı kullanılması çok pratik.
Güzel bir model kazandığım için teşekkürler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets