10 Şubat 2015 Salı

Supangle


Uzun yorucu çalışma hayatımda maalesef zamandan kazanmak, enerjimi efektif kullanmak için hep hazır şeyler kullandım.
Şimdi hem bilinçlendik hem de zaman problemim olmadığı için  daha sağlıklı, katkısız yiyeceklere yöneldik çok şükür.
Tatlıları da azalttığımz bu zamanda  arada yine de hafif bir şeyler yapmak ödül oluyor bize.
Malzemeler :
1 lt süt
2 çorba kaşığı nişasta
2 çorba kaşığı un
6 çorba kaşığı şeker ( şeker miktarını isteğinize göre arttırabilirsiniz )
2 çorba kaşığı çokokrem veya 80 gr. paket çikolata
Yapılışı:
Tüm malzeme bir tencerede koyulaşana kadar karıştırılarak pişirilir. Koyulaştıktan sonra kuplara konur ve fındık kırıkları ile süslenerek soğuduğunda servis edilir.
Afiyet olsun.

3 yorum:

  1. Bengü artık bende blogumu aktiflestirdim ama çok acemiyim.adresim annelerdiyari blogger da supangleye bayılırım tarifi deneyeceğim! Ay çok mutlu oldum bende berile bere örüyorum resmini atarım çok öptüm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur'cum çok sevindim. Hemen bakacağım bloguna... Ben de çok öperim arkadaşım...

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

BlogOkulu Gadgets