24 Nisan 2013 Çarşamba

Bebeğime doğum günü pastası ve sürpriz doğum günü



Evde kendi aramızda Burç'un yakın arkadaşları ile yaptığımız kutlama için her sene çilekli yapılan geleneksel doğum günü pastasını bu sefer ben hazırladım.
Burç'un 4 yaş doğum günü kutlama çekimlerinde çilekli pastayı yemesini Youtube'a koysam herhalde tıklanma rekoru kırar... 15 yıldır hiç değişmedi çilekli pasta klasiği...
Hazır pastaban içine pasta kreması ile bol çilek koyarak hazırladığım pastanın üzerini de şeker hamuru ile kapladım ve güllerle süsledim. 22 Nisan gecesi kutladık aynı zaman'da Sevgili arkadaşım Meltem'in oğlu Berk'in de doğum günü olunca ortak kutlamalar ve peşi sıra şenlik tadında kutlamalar yapıldı Burç, Berk ve Doğukan ile birlikte...
Ve canım oğlumun doğum günü pastası..

Doğum günü kutlamaları gün boyu da devam etti...

Sevgili Selma'nın eşi Necati için hazırlamış olduğu sürpriz doğum günü içinde can arkadaşlarım Burç'u da düşünüp ona da hazırlık yapmışlar...
Muhteşem bir masa hazırlamış Selma'cığım kocası  ve misafirleri için.




Sonra yaklaşık 40 küsür kişinin salona saklanıp bekleme süreci geçirildi.
Ve nihayetinde Necati gelip salon kapısını açınca bir alkış kıyamet ile şok...




Şok atlatıldıktan sonra tekrar bir hummalı çalışma başladı ama anlam veremiyordum ne olduğunu. Hatta pasta hazırlıkları yaparken 50 ve 51 olarak iki mum görünce niye 51 de aldınız diye sorup" fazladan bulunsun diye" şeklinde bir cevap alınca da gülüşmüştük... Meğer 51 aslında Burç'un 15 i imiş...




Ve doğum günü sahipleri..


 Bol sürprizli çok güzel bir partiydi. Yüreğinize sağlık canım  arkadaşlarım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets