14 Şubat 2013 Perşembe

Yüzük kutusu

Dolap içi düzenlemesinden bahsetmiştim. İlk aşaması da daha önce yayınladığım taçları koyabileceğim stand idi. Şimdi de yüzükleri koyacağım bir kutu yapmaya çalıştım. Genel hatları ile oldu. Şimdilik kullanacağım. Aslında ablamın ve eniştemin  kuyumculuk malzemeleri satışı yaptığı bir şirketi var. http://mirusdekor.com/kutu, kese, aklınıza gelebilecek bir sürü alet edevat  satışı yapıyorlar. Dekor malzemelerinin bir çoğunu kendileri üretiyorlar. Bana da atölyede ne istiyorsan yaparsın dediği  için daha profesyonelini ustalarla birlikte yapacağım. Evdeki  imkanlarla da gayet kullanışlı bir yüzüklük olabiliyor. 
Aşama aşama işte yüzük kutusu: 
Önce bir kutu buldum. 



Etrafını kapladım.

Biraz derin olduğu için kapağını kullanarak alt kısmını yükselttim.


Dolap içlerine serilen şerit kağıttan parçalar kesip içine sünder parçası ile rulo yaptım ve alta gelecek yerlerini zımba ile tutturdum.



Sonra yaptığım bu ruloları dizdim. Diğer tarafa da tek bir parça yaptım saplama ile bazı broşları koyacağım.



Ve yüzüklük kutusunun son hali.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets