19 Şubat 2013 Salı

Penne Arabiata

Evde acıkan iki tane gence hemen yapılacak bir şey lazımdı. " Hadi olmadı mı?" nidaları arasında sosunu hazırlarken makarnalar pişti ve ve acılı makarna ile buluşuldu, sonrası bir süre sessizlik.... 
Malzemeler: 
1 paket penne makarna 
 Sosu için : 
2 diş sarımsak 
1 orta boy kavanoz domates püresi veya 4 orta boy domates rendesi 
Tuz 
Karabiber
Kırmızı biber
Kekik 
1 tatlı kaşığı şeker 
1 yemek  kaşığı acı biber salçası 
1 tatlı kaşığı sirke 
1 yemek kaşığı ketçap 
Zeytinyağı 

Yapılışı : 
Makarnayı klasik usulde haşlıyorum. Ayrı bir sos tenceresinde zeytinyağında dpmates rendesini ve sarımsağı bir süre pişiriyorum. Sonra içine salça , ketçap, şeker, tuz ve sirkeyi ekliyorum. Bir süre daha bu şekilde pişip suyunu iyice çekmeye başladığında baharatları ekliyorum ve kapatıyorum. Pişen makarnayı süzdükten sonra sos   ile buluşturuyorum. Sonra iş servis etmeye kalıyor. Afiyet olsun... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets