14 Şubat 2013 Perşembe

Mutfak önlüğü

Dikiş makinesi ile tanıştım. Önce kurcalama safhası geçirdik, bir iki düz dikiş denemesinden sonra ilk resmi dikiş çalışmamı mutfak önlüğünde yaptım.  Önce mevcut önlüğe göre  kumaşı kestim. Akabinde dönüş yerlerini kolay dikebileyim diye teğelledim ve dikiş başladı. Hatta makinenin modelli diken yerine getirip bir zigzag modelde diktim. Bu gerçekten benim kendimi aşma yolculuğum. Aslında her fikri kafamda planlarken  tam olarak planlıyorum. Yani hepsinin bir hikayesi  ve ön çalışması oluyor.Bunun da aksesuarları önceden yapıldı. Yıllar öncesinde aldığım yapıştırma taşları buldum önce, sonra kesim yaptıktan sonra artan parçalardan gülleri diktim. Orta kısımlarına  taşları bulup diktim ve en son köşelere gelen yerlerindeki muhteşem görsellikteki  (!) dikişlerimi de kapatmak için parlak düğmeleri kullandım. 
Vee taze taze ablama hediye edildi...  






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets