31 Ocak 2013 Perşembe

Sıradışı bir bileklik yapmışlar ve ben de denedim. No 17


Bileklikleri yapma merakım  hala devam ediyor. Bu işin hiç eğitimini almadım. Bir kursa gitmedim sadece deneyerek, yaparak, bozarak ve yapılışlarını inceleyerek yaptım. Bazen çok basit bağlamaların nasıl yapıldığına akıl erdirememişken, boncuklarımı aldığım yerde görevli bir bayan yardımcı oldu, bazen de yapılışlarını youtubedan izledim. 
İşte bu aşağıdaki bilekliği de heygirl sitesinde gördüm ve  kendi malzemelerim ile yapmaya çalıştım. Bana göre mükemmel oldu. Bu boncukları çok sevdiğim için hep bunlarla çalışmayı tercih ediyorum. Rengarenk, insanın içini açıyor... Üstelik her kıyafet ile de kullanılabilir. Bu gerçekten dahiyane fikir sahibine teşekkürlerimi sunuyorum. 

Duman da her aşamada yanımdaydı her zamanki gibi.. 
Bembeyaz patiler resme yansımış baksanıza... 

Bileklik No 17










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets